OBJECT/LOCATIE
Het kantoorgebouw maakt onderdeel uit van het kleinschalige en representatieve kantorenpark ‘Hofzichtpark’. In het ‘Hofzichtpark’ bevinden zich tevens de kantoren van o.a. het Benelux Merken Bureau, Verbond voor Verzekeraars, Visio en HSK Group. Aan de overzijde van de Hofzichtlaan bevindt zich het hoofdkantoor van Aegon alsmede het NS Station Mariahoeve. Op loopafstand is winkelcentrum Mariahoeve gelegen, waar diverse winkel- en horecavoorzieningen zijn te vinden. Daarnaast is op nog geen 5 minuten rijafstand het grootste winkelcentrum van Nederland, de ‘Mall of the Netherlands’ gelegen.
BEREIKBAARHEID
Uitstekend te bereiken met zowel eigen als openbaar vervoer.
Eigen vervoer:
Met de snelwegafrit van de N14 op slechts 1 kilometer is de Borderwijklaan verbonden met snelwegen naar Amsterdam/Schiphol A4, Utrecht A12 en Rotterdam A13. Ook vormt de Hofzichtlaan een belangrijke verbindingsroute met de Haagse stedelijke agglomeratie.
Openbaar vervoer:
Gelet op de ligging nabij NS Station Den Haag Mariahoeve is het object uitstekend bereikbaar. Daarnaast bevind zich op minder dan 500 m een bushalte alsmede een tramhalte die een rechtstreekse verbinding onderhouden met NS Station Den Haag Centraal.
BESCHIKBAAR METRAGE
Conform het verstrekte meetcertificaat, omvat het kantoorgebouw in totaal ca. 9.500 m² vvo kantoorruimte. Voor de verhuur is momenteel het volgende metrage beschikbaar:
6e verdieping: ca. 397 m²
*incl. aandeel algemene ruimte
PARKEERMOGELIJKHEID
Het gebouw beschikt over een eigen ondergelegen en afsluitbare parkeergarage met in totaal 127 parkeerplaatsen. Voor de verhuur zijn momenteel nog diverse parkeerplaatsen beschikbaar.
ENERGIELABEL
A
DATUM VAN OPLEVERING
In overleg, doch spoedig mogelijk.
HUURPRIJZEN
kantoorruimte:
vanaf € 95,00 p/m² per jaar te vermeerderen met de wettelijk verschuldigde omzetbelasting (BTW)
parkeerplaatsen:
€ 1.000,-- per plaats per jaar te vermeerderen met BTW.
VASTE SERVICE- EN ENERGIEKOSTEN
De (vaste) servicekosten bedragen € 39,50 per m² per jaar te vermeerderen met BTW. Hiervoor worden de navolgende diensten geleverd:
Energiekosten
- gasgebruik inclusief vastrecht;
- elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht;
- waterverbruik inclusief vastrecht.
Servicekosten
- onderhoud en periodieke controle van technische installaties en standleidingen;
- onderhoud en periodieke controle van hemelwaterafvoer, goten en daken;
- periodiek onderhoud van E- en W-installaties;
- periodiek liftonderhoud en jaarlijkse liftkeuring door Liftinstituut;
- periodiek onderhoud van riolering en standleidingen;
- periodieke onderhoud van CV-installatie alsmede het verhelpen van storingen;
- tuinonderhoud en onderhoud van parkeerterrein, fietsenstalling en bestrating;
- glasbewassing met een frequentie van 1 keer per 6 maanden.
De service- en energiekosten wordt middels een vast bedrag verrekend (‘fixed fee’), zodat huurder niet geconfronteerd wordt met een bijbetaling achteraf. Evenmin is sprake van een restitutie. Vergeleken met referenties is sprake van relatief lage service- en energiekosten.
HUURTERMIJN
In overleg.
Transfer
- Rent
- € 95 / m² / year
- Status
- Available
- Acceptance
- In consultation
Construction
- Type
- Office space
- Type of build
- Existing build
- Year
- 1997
Surface areas and volume
- Available surface area
- 9500 m2
- Units
- Units from 150 m2
Energy label
- Energy label
- A
Parking
- Number of covered parking spaces
- 127
- Number of uncovered parking spaces
- none